.

.

fredag 13 september 2013

Slösar bort tiden

Det känns som om jag har slösat bort en hel vecka av mitt liv.
Jag kan inte göra någontig, allt gör ont.
När jag har varit ute med Tuffs måste jag sitta länge för att det gör så ont och då har han inte fått vara ute särskilt länge kan jag säga.
Och fast jag tänker vila vila vila så måste jag ändå resa mig hela tiden, jag vill ha mer kaffe, jag blir kissnödig, jag behöver hämta nåt att äta och med tanke på att jag dricker kaffe som om det vore dropp kan ni ju bara gissa hur många gånger jag måste kissa.

Nu har jag fått en tid på vårdcentralen 10.50 så får vi se vad han säger.

Men tillbaka till bort slösad vecka. Jag har varit hemma en hel vecka från jobbet och det är väl nåt alla längtar efter önskar eller behöver? Men jag har ju inte kunnat göra ett enda vettigt. Jag har tömt diskmaskinen 2 gånger vilket inte var smärtfritt kan jag säga. Jag har också dammsugit 2 gånger och tvättat några maskiner, det går ju eftersom vi har inbyggd torktumlare så jag behöver inte göra så mycket men nu är badkaret fyllt till brädden med alla rena kläder som ska vikas.

 Den enda ljusglimten i det här är att killarna har kunnat gå hem kl 13 varje dag. Vi har gjort läxor i lugn och ro och dom har varit duktiga och hjälpt till med städningen.

Just nu sitter dessutom mina arbetskamrater och har fredags fika, jag har haft en nyttig vecka och hållt mig borta från allt vad sötsaker heter men nu börjar jag över väga om jag ska gå ut i köket och ta lite fredags fika jag med (bara för att jag tycker så synd om mig själv) hummmmm


vises

1 kommentar:

Sandra sa...

Usch och fy hörredu, låter inte alls skojigt. Men jag tycker inte du ska se det som slöseri när du har så ont. Då behövde du en paus skulle jag vilja påstå. Feel better!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)