.

.

fredag 6 september 2013

Fredag

Fast jag kan nog inte påstå att jag är gladare över fredag än någon annandag.
Meeeeen vi har personalfika på jobbet och det där med fika är ju liksom min grej ;) och iväll ska Robin spela fotbollsmatch och det ska bli jätte kul.
Det var så kul i gårkväll att sitta och titta på allt som Leo hade ritat och skrivit.
Det kom inte så mycket nytt på föräldramötet vilket gjorde att jag kände att vad mycket info jag får när jag lämnar på morgonen och hämtar tidigt en dag i veckan.





vises

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Fika är inte så dumt:)

Sv: Det står samma för mig..inte google + Men får du inte upp andra alternativ när du ska kommentera..som tex namn/webbadress? För det finns andra alternativ i rulmenyn Ska nog ta bort google + tror jag sen:)

Carolina sa...

Mysigt med fika och fotboll, låter som en bra fredag - en annan skall jobba 20-05 idag! *puh* Så för min del - så längtar jag till måndag! ;-) KRAM

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)