.

.

lördag 17 augusti 2013

Vaknade i morse med ont i huvudet och halsen, känns surt, hoppas det inte blir värre för jag vill inte ringa mig sjuk andra veckan på jobbet efter semestern.

Vi har kafeterian idag på mossen ( Leos fotboll) och jag och Micke skulle turas om men eftersom jag är dålig så tog Micke hela dagen och jag ligger däckad i soffan. Leo var så pappig idag så han åkte med Micke (så himla mysigt )Känns som lite feber också för jag är varm och lite svimm färdig.
Ja har hittat en ny serie som är jätte spännande passar kanon när man ligger i soffan och mår dåligt.

Så jäkla typiskt vi som ska på kräftskiva ikväll hela familjen. Robin och Leos första.
Tänker försöka bita ihop och åka, eftersom killarna är med kommer det ju inte bli sent så kan jag vila i morgon och på måndag för då har jag tagit ledigt på jobbet för vi ska till Leos läkare då för det sista steget i hans ADHD utredning.
Först ska vi träffa hans doktor och diskutera hans medicin (gud så skönt) och sedan kommer hans fröken, klassföreståndare, rektor, och skolsyster dit.




vises

1 kommentar:

Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas sa...

Ja usch, det gör ju det. Har du också haft foglossning med dina barn? jag har haft det med bägge pojkarna innan, blev sjukskriven i v. 14 typ med Thexas pga det. Vill INTE det igen. :S
Hoppas du kryar på dig och inte blir sjuk!
Kram Hanna

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)