.

.

torsdag 8 augusti 2013

Slappar dag

Gud vad vi är slöa.
Killarna har spelat Skylanders och jag har suttit vid datan, Mickes kund behövde hjälp att ändra sin hemsida och jag har aldrig använt Wordpress så fy f*n vad svårt det var sammanlagt tog det 3 1/2 timme men nu är det fixat. Så frukosten blev 10.45 idag och stackars Tuffs fick gå ut 10 över 11 men han sov så han led inte av det.


Jag saknar att träna, jag har helt kommit ur rutinerna. förut gick jag ju runt mossen varje morgon men nu är det länge sen men jag har verkligen ingen motivation eller ork att dra på mig träningskläderna och gå dit.
Får väl bli slappa dagar dom här sista innan det är dags att gå och jobba på måndag.
Tänk vad dom här 7 veckorna har gått fort, galet.

Nu kommer Micke snart och hämtar oss så ska vi åka och åka gokart och äta lunch men killarna vet inget för det ska bli en överr
askning.






vises

1 kommentar:

Carolina sa...

Man behöver såna där slöardagar också... en sådan har jag och dottern också haft, passande nog så regnade det idag = tillåtet med soffmys! ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)