.

.

måndag 19 augusti 2013

Sensommar, höst ?

Många börjar prata om att hösten redan är här men riktigt så känns det inte. Luften är kall och kvällarna är mörka men vi har ändå 20- 21 grader på dagen så höst? Nej sensommar skulle jag vilja säga.

Jag kom fram till att sommaren är över i går kväll när jag insåg att jag hade kolla SMHI Yr och Klart.se kanske 3-4 gånger den senaste veckan istället för ca 20 ggr per dygn som jag gör på sommaren.
Jag gör inget annat än att kollar väder apparna på sommaren.
Hur blir vädret idag? i  eftermiddag? ikväll? imorgon? i övermorgon?? I Eskilstuna? I Furuvik? Kan vi åka nånstans? Är det för kallt vid havet osv
Väderappar är en besatthet hos mig på sommaren så att jag har slutat kolla dom är väl ett tecken på att sommaren är över?
Men än är det ett tag kvar innan jag plockar fram alla efterlängtade stövlar och skinnjackor som är det bästa med hösten enligt mig






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)