.

.

fredag 16 augusti 2013

Så trött


Men så glad. 
Har haft en sån underbar dag på jobbet idag, men det känns ändå att det är första veckan tillbaka efter semestern plus att jag startade dagen med att gå å gå å gå. 
Först fick jag och lämnade Robin och Leo sen gick jag raka vägen till mamma och pappa och lämnade Tuffs och raka vägen därifrån till jobbet. 
Micke har varit med killarna på deras första hockey träning och sedan hämtade dom mig på jobbet vid halv sex och då var jag så trött så vi åkte in till stan och åt. 
Jag åt så jag fick ont i magen och jag ser hög gravid ut. Skulle eg ta kort på eländet för annars tror ni mig inte menjag  orkar inte för jag har däckat i sängen med datan. 

1 kommentar:

elfina sa...

det är alltid surt att börja jobba efter semestern=(
maten ser underbar ut iaf!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)