.

.

tisdag 6 augusti 2013

Hos doktorn

Eller egentligen träffade vi en sköterska för att ta blodtrycket och pulsen på Leo eftersom ha nha börjat äta medicin för sin adhd.
Hittills har jag varit så uppgiven och ledsen pga hans medicin, innan han började äta den var han jobbig men sen han har börjat äta den har han varit rent ut sagt för jävlig.
Dom sa att man kunde börja märka skillnad efter 3-4 veckor men nu har det nästan gått 6 veckor och dom säger att det är vanligt att det blir värre innan det blir bättre.
Han säger emot allt, slår Robin hela tiden, svär så öronen trillar av och inget vi säger och gör gör saken bättre.
Han sätter bara händerna för öronen och skriker -jag skiter i vad du säger, tänker inte lyssna på dig för du e dum, osv
Nu sabbar jag säkert det här genom att skriv det men både i går och idag har han varit så duktig och nästan inget bråk alls och då börjar jag genast tänka och hoppas - tänk o medicinen äntligen har börjat fungera.





vises

5 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Hejsan =)
Hoppas det vänder för er och blir mycket bättre.
Ha en skön kväll...

Melody and M.E sa...

Så roligt att du lämnade en kommentar hos mig, så jag hittade till dig! Förstår att du har det riktigt jobbigt ibland, men du ska se att det vänder!
Det tar ett tag att hitta rätt med mediciner!
Fina killarna är!
Styrkekram
M.E

Hanna- Mamma till Alexander & Ellie sa...

Så jobbigt det måste vara för dig/er.. hoppas att medicinen hjälper till lite snart :)

Malin -Änglamamma och gravid sa...

Hoppas att det går åt rätt håll nu och att medicinerna fungerar!

Emelie, Mamma till två små hjärtan sa...

Hoppas medicinen hjälper! För allas skull :)

Sv: Det är jätte roligt att få saker som andra har gjort själva. Då vet man att de har lagt ner sin själ i det :) Roligt att ha någon som kan virka och sy i familjen också! Önskar jag kunde det.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)