.

.

torsdag 1 augusti 2013

Fett

Jag började dagen med en Natur diet shake.
Oftast dricker jag en sån till frukost för att jag är superhungrig när jag vaknar men kroppen orkar bara inte att äta någontig.
I dag var det en kombo av det och att sen jag började räkna kalorier så har jag fått upp ögonen för hur fruktansvärt mycket kalorier saker innehåller och om jag vill bli av med fettet på magen och höfterna måste jag dra ner på kalorierna.
Nu vet jag att hela jag är en motsägelse eftersom det bästa jag vet är fika, bullar, munkar, tårta, winerbröd mm men jag försöker skärpa mig med det också.
Men onyttig frukost tex.
Det är svårt att äta frukost utan att få i sig massa skit kalorier.
Jag åt yoghurt med muslié, vägde den lilla mängden muslié jag hade tagit och den innehöll 200 kacl.
Jag åt en fralla med leverpastej och gurka, 350 kacl.

Tittade på den här bilden då jag ska göra plankan (har inte kommit i position ännu men det är inte hållningen som är poängen) och allt fett på magen bara hänger.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)