.

.

måndag 12 augusti 2013

det här med att packa

det är inte lätt.
Vi ska va på en ö, det står att varmaste blir 18 grader, vad ska man ha med sig??
Nu tog jag fram en riktig resväska av flera olika anledningar, för att vi ska lägga allt på flaket till en vagn och jag vill inte att datan ska bli förstörd.
Datan plus dricka gör att väskan väger bly så då är det skönt med en väska med hjul på.
Nu är den färdigpackad och inte ens fylld till hälften, helt plötsligt känns den som en total överdrift.
Men det får va så den här gången och så får jag köpa en likadan fast mindre till nästa gång.



vises

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag packar alltid för mycket (om utan fall att) ;)
Hoppas Kick-offen blir kanoners.

LORISSA sa...

sv: TACK SNÄLLA :D
Jag är sämst på att packa... har inga tips ^^

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)