.

.

onsdag 14 augusti 2013

Äntligen hemma

och bra trött.
Blir nog en tidig kväll i säng, jag har hämtat killarna i skolan och det hade gått jätte bra för Leo.
Å vilken lättnad det var, jag har inte kunnat släppa min oro på hela dagen.
När ja kom hem hade jag ett kärt återseende med Tuff som tydligen hade legat halva natten vid ytterdörren och väntat på att jag skulle komma hem.
Vi har också hunnit med fotbollsträning och Leo fick en träningsoverall, eller fick och fick det kostade som llt annat.
Middagen värmde vi i micron och trots att jag saknat killarna så mycket sitter jag just nu och längtar tills dom ska lägga sig.







vises

3 kommentarer:

Anna- imorgon ska vi hämta nycklarna till nya lägenheten sa...

Ja det var verkligen kul att Vincent fick ut mycket på liseberg! Och ja jag håller med man bara njuter helt och hållet på hotell. Vilka fina killar du verkar ha !:) kramn

Sandra sa...

Vad skönt att det gick så bra :) Kan tänka mig att en sten föll från ditt bröst.

Bloggande 4barnsmamma sa...

Precis! ALLT kostar! Fin är han alla fall:)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)