.

.

onsdag 14 augusti 2013

2a dagen på utö

 Jag har sovit lite så där, rummet var för varmt, kudden för tjock och det var mycket folk som pratade till sent inpå natten och sen var det några som var uppe redan vid 6.30 så....

Vi har ätit frukost på verandan i strålande sol men jag är lite för ledsen för att uppskatta det vackra i dag.
Idag är Leos första dag på fritids efter 6 veckors ledigt och mediciner har gjort han värre en nånsin och med tanke på hur mycket skit vi fick ta ifrån hans fröknar under vårterminen kan jag bara föreställa mig hur dom kommer reagera idag när han är värre än då.
Jag vill bara skita i allt och kasta mig på båten hem och hämta honom.



vises

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar inte vara några bra pedagoger om de ge er skit för något ni inte kan rå för? :)

Michaela sa...

Nä så känner jag också och trots flera samtal med rektorn så blev det ingen förändring.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)