.

.

tisdag 30 juli 2013

Promenad med hunden.

I dag följde Leo med mig ut med hunden.
Det är inte så ofta det händer, när de var små gick vi tillsammans varje dag eftersom dom inte kunde vara ensamma hemma men nu när de kan det så vill dom aldrig följa med ut.
Förståligt, gå ut med hunden är väl inte så kul men det var ändå lite kul med sällskap, dom brukade alltid önska att vi skulle gå i skogen
Men ibland kan jag  minnas hur fruktansvärt jobbigt jag tyckte det var när dom var små och det var regnigt höst väder eller vinter, då båda skulle ha på sig byxor och jacka, skor, vantar och mössa.
Ändå kan jag inte låta bli att längta så sjukt mycket efter en till bebis.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)