.

.

torsdag 18 juli 2013

Lilla Leo

Semestern har tärt ganska mycket på oss allihopa tror jag, i efterhand tror jag att Leo var så jobbig för att allt som är annorlunda är jobbigt för någon med ADHD och vi borde kanske ha guidat honom genom dagarna bättre,?!
Igår och idag har han gråtit mycket och jag vet inte om det beror på medicinen, hans doktor sa att han troligtvis skulle gråta mycket men vi har inte märkt av det alls, så nu när det har vart så här i 2 dagar tänker jag genast att jaha medicinen :)
Känns som man dokumenterar lite för lite och när man ska tänka efter så minns man helt plötsligt inte.
Nu har han ätit sin medicin i 19 dagar och man skulle ju börja se resultat efter 3-4 veckor så vi får väl se nu om det börjar hända nåt för ärlig talat så tycker jag att han har varit värre än någonsin de sista veckorna, ( svär skriker och slåss, säger emot allt och vill inget) kan kanske bero på medicinen men kan också bero på att v har semester och avsaknaden av de vanliga rutinerna.

Han har en medicin som ska hjälpa honom att sova på nätterna och den fungerar verkligen inte alls, han somnar jätte fint på kvällen men vaknar alltid flera gånger per natt.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)