.

.

torsdag 25 juli 2013

Bandängen


Det är så skönt att ha lite ledigt tillsammans.
Micke trodde inte att han skulle kunna ta nån semester alls den här sommaren så jag var inställd på att klara mig själv så gott det gick men så vips ... kunde han ta 2 hela veckor. Så vi passade på att sticka till Kolmården, hem Micke stack iväg på folkrace i 4 dagar, han kom hem i söndags natt och på måndag morgon åkte vi till Skara.
Så bestämde vi att vi skulle åka iväg med husvagnen igår och lägga oss på nån camping och bara ta det lugnt men varken Micke eller jag mår toppen, (mår illa trötta huvudvärk osv ) så vi beslutade oss för att stanna hemma.
Men små utflykter kan man göra ändå.......

Vi har varit på Bandängen idag och badat solat och spelat fotboll.
På vägen dit så stannade vi på shell och köpte nån kaffe slush. det är verkligen det godaste jag druckit i hela mitt liv.
Nu vilar vi lite och dricker hemma gjord slush, Leo blev så trött att han bara grät när han missade straffarna, han fick göra säkert 15 st men missade iaf, säkert för att han var så trött.
Men som sagt nu vilar vi sen ska vi åka och äta Thai.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)