.

.

söndag 30 juni 2013

Oväntad egentid

I dag efter vår vanliga morgon träning/fotboll kom killarnas gudfar och plockade upp dom och gick och badade.
Så himla skönt, jag fick hela eftermiddagen för mig själv och jag kan säga att det behövdes, efter att ha varit med dom 24 timmar om dygnet i 1,5 vecka så är jag lite slut.
Inte för att jag är lat eller för att jag inte tycker om att vara med dom men de är oftast väldigt mycket bråkande och kivandes om allt allt allt.
De gick och badade, åt på restaurang och gick sedan hem och lekte och jag åt lunch städade massor, åt middag och gick sedan och hämtade dom,  men kollade läget lite då och då under dagen eftersom jag vet att dom kan vara en handfull och Micke har ju en egen liten kille att ta hand om också.
Leo fick hjälp av Mickes äldsta styv dotter att göra en Aik super mario pärlplatte svamp och var så glad att han säkert frågade 30 gånger om jag tyckte den var fin.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)