.

.

söndag 2 juni 2013

Finaste ungen i världen

När klockan är 5 över 9 kommer Leo upp till mig i sängen oh frågar om han får gå till fotbollsplanen och spela fotboll, nej säger jag och då startar ett av hans vanliga utbrott då han skriker och gråter lite att klockan är faktiskt över 9 (jag brukar säga att klockan måste bli 9 innan dom får gå ut eller ner i bandyrummet.) jag förklarar för Leo halvt gråtande  att jag mår jätte jätte dåligt och inte kan ta mig upp ur sängen och därför vill jag inte att han går till fotbollsplanen. Okej säger Leo och försvinner och kommer tillbaka med tre mackor, och Robin i släptåg.
När vi börjar äta så tigger Tuffs och återigen försvinner Leo iväg och kommer tillbaka med Tuffs matskål med mat i. Så Tuffs åt frukost som vi andra i min säng.




vises

1 kommentar:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, din stackare! Krya på dig och hoppas halsen blir bra snart! Ja, visst har du den finaste ungen i världen... :)

Kraam
Petronella

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)