.

.

måndag 17 juni 2013

Får vem som helst bli läkare?

Jag började dagen med att gå till vårdcentralen, har nog aldrig träffat en så inkompetent läkare.
Jag fick inga svar ingen hjälp jag fick be om värktabletter och först sa han att det inte fanns några till mig eftersom jag inte tål morfin men då sa jag att när jag opererade mig fick jag starka smärtlindrande tabletter och då sa han ett namn på nån tablett och frågade om jag ville ha den?? Hur ska jag veta om jag vill ha den?? Det måste väl en läkare avgöra vad som är lämpligast?Sen åkte jag på rönken där dom konstaterade att det var sprickor i två revben och en stor svullnad och hon hade massa goda råd om vad jag skulle göra.
Vilken morgon, jag var så ledsen pga läkaren och min oerhörda smärta att jag bara grät när jag gick därifrån.

Nu är det en
timme kvar tills vi ska åka och hämta Leo och åka till läkaren för att få svarena, hade jag inte haft så ont hade jag nog gått i taket nu av nervositet.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)