.

.

lördag 29 juni 2013

En perfekt sommardag

Vi började dagen med att gå till mossen, jag är så satans glad att jag kom på det här med att jag kan motionera samtidigt som dom spelar fotboll och hoppas att detta är något vi kan göra varje dag (förutom när det regnar, nån måtta får det va)

När vi kom hem åt vi en tidig lunch och åkte ner till badet.
Gud så skönt det var att bara ligga på stranden och killarna lekte, det svider lite i ansiktet nu, jag som aldrig bränner mig.
Det här var verkligen den ultimata sommardagen för mig, hoppas solen skiner i morgon också.

vises

3 kommentarer:

Tess sa...

Hej. Jag läste boken för jag har tre söner som har adhd.
Therese

Tess sa...

Hej igen.
Jag har inte bloggat så mycket om det då jag inte vill lämna ut barnen så men det finns ett inlägg om det under Lite allvar mitt i jobblyckan.
Kram Therese

Mamma Tish sa...

Åh vad härligt det ser ut på stranden! Det är verkligen livskvalité! :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)