.

.

onsdag 26 juni 2013

Biblioteket

Måste vara det mest underskattade stället i världen.
Tänkte gå dit för att låna några nya böcker att läsa för killarna på kvällarna (är så himmla less på våra böcker nu)
Det var som rena julafton, när vi gick därifrån sa Leo till hon som jobbade där - det här måste vara den bästa affären i hela världen.
Vi hittade ALLT som sagt som julafton.
Robin lånade fakta böcker om olika djur och dinosaurier Leo lånade Lätt att Läsa böcker och en bok om Black Army och Hockey
Sen lånade vi CD sagor som dom kan lyssna på när dom ska sova OCH 2 WII SPEL.
HELT OTROLIGT.
Jag hittade också 2 böcker, som jag länge velat läsa.
Återigen HELT OTROLIGT, så nu läser jag Katrin Zytomierskas bok.
Men jag tänker inte börja med LCHF igen men jag tycker ändå att det är kul att läsa hennes bok.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)