.

.

tisdag 14 maj 2013

Samtal med rektorn.

Efter att ha sovit dåligt i natt så bestämde jag mig för att ringa rektorn, igen....
Han var som vanligt helt fantastisk och sa att han tyckte att pedagogen skulle tänka efter ist på vad som hade utlöst denna kraftiga reaktion hos Leo.
Sen pratade vi länge om hur jag upplever fröknarna, att det känns som om Leo är en sorts djävuls unge och att dom inte vet hur dom ska handskas med honom och så tycker jag att dom letar fel på honom hela tiden, dom har bla klagat på att han pratat rakt ut på samlingen och seriöst... jag jobbar på en skola, jag har haft massor med 6 åringar och jag kan säga att det finns inte enda 6 åring som inte pratat rakt ut på samlingen.

Varje dag när jag hämtar honom och frågar om det gått bra svarar dom, VARJE DAG - Nej det har inte varit bra, han pratade rakt ut på samlingen, han tyckte det var tråkigt att skriva bokstäver, han hamnade i bråk på fotbolls planen, han ville inte gå in när rasten var slut osv osv osv.
Fan jag orkar inte gå och hämta honom snart...

Rektorn tyckte inte alls att det lät bra och ska ta ett möte med personalen på fredag och sen ringa mig...

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)