.

.

söndag 26 maj 2013

Mors dag



Jag har haft en jätte bra Mors dag med killarna.
Micke har inte varit hemma så vi har firat själva hela dan.
Men Micke väckte Leo och Robin innan han åkte i morse och viskade något i örat på Leo, på väg ut genom dörren gäspade han stort gned sig i ögonen med båda händerna och mumlade - kan det inte vara barns dag i dag så jag får sova !?!
Sen fick jag tårta blommor och present i sängen. Presenten var i från mormor och morfar som mormor hade gömt under Robins säng.
Jag Robin och Leo myste länge i soffan i morse, Leo satte på Barbie på datan för av nån anledning tyckte han att det var den bästa mamma filmen :) Men det var ett underbart försök tycker jag.
Sen efter frukosten tömde Robin disk maskinen och plockade in all disk som stog i diskhon, en underbar present tycker jag.
Vid 11 gick vi till Mormor och grattade henne på Morsdag.
På vägen stannade Robin och jag och plockade liljekonvaljer, sen fick hon en korsordstidning och en bok.
Riktiga morsdags presenter som passar henne bra.
Efter det var det dags för Robin att gå på kalas och lagom när vi skulle gå så öppnade sig himmlen och vi var genomblöta när vi kom fram till kalaset trots att det bara tog högst 5 min med cykel.
Medans Robin var på kalas åt jag och Leo tårta hemma och gosade i soffan under en filt, (väl behövligt efter den blöta cykelturen)
Egentligen skulle vi åka och äta på resturang men när jag hämtade Robin från kalaset så mådde jag så illa av all tårta (det var det enda jag åt på hela dan) och vi var blöta för andra gången så vi gick till grillen i centrum  och handlade mat som vi åt till Lorax (vilken jätte bra film)




vises

1 kommentar:

Anonym sa...

ghd straightners He off his meds and, his family decides after the death of Alan fedup father, in need of help. cheap ghd straighteners uk

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)