.

.

söndag 5 maj 2013

Fotbolls tröjor

Jag hittade en super fin tröja på loppis igår och tänkte direkt att den där skulle killarna ÄLSKA.
Tyckte den såg liten ut för Robin och tänkte att det blir en perfekt present till Leo som grät hela fredan för att han inte fick spela fotboll.
Han fick tröjan och blev sååååååå glad, efter nån minut börjar Robin gråta för han ville också ha en så tröja.
Då tar Leo av sig tröjan och ger den till Robin och säger att han kan få den eftersom han blev så ledsen.
Sen går han in och sätter sig och e ledsen och när jag frågar varför hn är ledsen så säger han att han ville ha sin tröja men att han vill inte att Robin skulle vara ledsen så jag frågar om de kan dela på den och de bestämmer att i morgon får Robin ha den och på måndag när det är skola får Leo ha den men i morse när Leo kom ner och såg Robin i tröjan blev han ledsen igen för att han så gärna ville ha den men han lät snällt Robin ha den.
Micke har varit bortrest hela helgen och ringde på vägen hem och sa att dom skulle stanna till på nån marknad och det kunde ju inte ha kommit lägligare.....
Och han hittar verkligen en Zlatan paris tröja med shorts.
Han hann inte hem till lägdags och Robin var verkligen jätte ledsen men så kom han innan dom han somna och dom fick varsin tröja och lyckan var total.
Det sista Leo sa när jag sa god natt va -va snäll pappa va som köpte en tröja till mig också.♥ ♥ ♥




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)