.

.

tisdag 30 april 2013

Valborg

och jag är ledig så jag startade dagen på gymmet med ett kombinerat konditions och strketränings pass och gud vad slut jag blev, sen blev det e n sväng iväg med pappa för att köpa födelsedagspresent till mamma som fyller på lördag.
Jag hämtade killarna tidigt eftersom det är en 12-dag och när vi kom hem började jag slipa vår ute soffa som färgen har börjat lossna på så den behöver målas om, men det var jobbigare än jag trodde och det känns som det kommer gå åt flera hundra sandpapper.
Nu är det dags att tända grillen och sen ska vi åka iväg och titta på  majbrasa med lite tivili och fyverkerier, tror jag längtar lika mycket som barnen.
Robin sa att han längtade så mycket till maj brasan för där kan man spela spel (har ingen aning om vad han menar) titta på elden och värma sig. :)





vises




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)