.

.

onsdag 17 april 2013

Ledig

Idag har varit den perfekta lediga dagen.
När jag hade lämnat killarna gick jag hem och cyklade 40 minuter och körde lite utfalls gång med hantlat, sen tog jag disktrasan och dammade halva huset och bytte tillslut vatten i akvariet.
Sen...... blev det kaffe i solskenet på balkongen, galet vad brun man blir nu.
KL13 hämtade jag killarna i skolan och sen gick vi hem och gjorde Robins läxa och när vi var klara gick dom ut en stund och lekte med grannen.
Nu fikar dom lite och ser på tv, Leo verkar jätte trött :) och Tuffs har lagt sig i mitten utifall att nån av dom skulle tappa nåt.
I kväll ska Micke på fotboll så då blir det Chiliconcarne till middag.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)