.

.

söndag 21 april 2013

Kalas kalas massa kalas

Å gud så slut jag är........
Började dagen med träning medans Micke sov efter gårdagens folkrace träff men vid 11 vaknade han och då åkte vi i väg och handlade present. 
Jag var så inne på att Robin skulle ha kalas idag så jag glömde bort att Leo skulle på kalas :)

Vi hade hyrt banens gympa sal och matsalen men de gick på 2 olika boknngar så när vi kommer dit inse vi att vi inte kommer in i matsalen förrens vår tid börjar, så det var bara att åka hem med glassen.
Det gjorde att jag var lite arg i början men sen så var det det BÄSTA KALASET NÅGONSIN 

Barnen började med att härja fritt och sedan spelade de en innebandy match och det bästa var att även tjejerna tyckte att det var kul att spela.

Sen körde vi skepp hav och land och efter det bar vi in alla saker till matsalen och åt tårta glass och kakor.
Robin fick så fantastiskt fina presenter och det bästa var att allt var verkligen sånt som han gillade och ville ha.









Nu ligger Micke och jag i soffan och håller på att dö eller ja inte han för han snarkar men jag e så trött att det svider i ögonen.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)