.

.

måndag 1 april 2013

Annandag påsk

God morgon
Känns om vi redan varit vakna halva dagen, det här med sommar tid förvrider hjärnan och all tids uppfattning tycker jag. Leo sov till kvart över 7  ååååå vad bra tänker jag han som e så hostig, -ja men klockan är ju egentlgen kvart över 6 säger Micke så det var ju inte så konstigt. Sant.

Micke åkte hemifrån klockan 8 i morse för han ska på aiks fotbolls premiär iiiiii ?? Ja inte vet jag :)

Medans jag gick ut med hunden gick Leo och ringde på hos grannen kvart över 9, undra om dom blev glada och om klockan eg är kvart över 8 så måste dom blivit ännu gladare.

Nu är dom iaf ute med grannens barn och spelar hockey på gatan och jag sitte på cyckeln och förbränner några kalorier :)
Sen blir det så mycket städning jag hinner innan vi ska gå till morfar och hjälpa honom men något på datan : )


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)