.

.

måndag 11 mars 2013

Måndag

Så var det måndag igen och jag älskar verkligen måndagar, ny vecka, kul dag på jobbet mm
Jag har kört cirkelträning hemma på morgonen för jag kände att jag inte hade ork att krångla med bussen och allt vad det innebär för att åka till gymmet, jag kan lika gärna träna hemma och cirkelträning är utmärkt.
Lite crunches på pilatesbollen, utfallsgång med hantlar,  benböj, hantlar på bollen mm
Känns som det behövdes efter gårdagens munk frossa jag åt iof bara 2 och en halv men vart sådär äckligt kvalmig i magen så man ångrar att man åt dom överhuvudtaget.


Måste sluta äta skit men det är svårare än man tror......
I kväll blir det iaf Pasta sallad 






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)