.

.

söndag 10 mars 2013

Dagen efter

Vi åt hotellfrukost och drack det godaste kaffe i världen innan vi ruschade iväg och hämtade killarna för mamma hade tydligen blivit dålig på natten och börjat kräkas.
Nu sitter vi och tittar på melodifestivalen (eller micke ligger i sängen och se på skidor) på tv (jag hade spelat in den till killarna) kan säga att det är ännu roligare att se det idag då man inte håller tummarna men också hör allt det roliga dom säger för det missade man ju i går eftersom man satt och pratade vid bordet.
Jag tycker faktiskt att de flesta låtarna är jätte bra, lite min smak :)
Leo är över lycklig över låten En riktig jävla schager som gör att han får svära hur mycket han vill
 :S
Lite negativt dock att se allt igen för nu är jag så sugen på en schlager drink :)




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)