.

.

måndag 18 mars 2013

Å underbara måndag

Jag är en riktig sucker för måndagar tycker det är bästa dan på veckan, man har haft helg, vardagen är tillbaka, man e int trött på jobbet eftersom man inte hunnit det än (vilket bar rent skitsnack för jag kan inte komma på när jag var trött på jobbet.
Kl är 20 över 10 och det känns som jag gjort hur mycket som helst.

Packat picknick till Robin.
Lämnat killarna i skolan 
Gått tillbaka till skolan för när vi kom dit sa fröken att dom skulle åka skridskor idag så det var bara att gå hem och hämta skridskorna vilket var tur för när jag kom hem insåg jag att jag hade Leos frukt i fickan.
När jag kom hem för andra gången badade jag Tuffs
Tränade magen, kände inte för att åka till gymmet idag när magen stog på schemat för dom har inte så bra grejer att träna magen med och hemma finns det 100 saker man kan göra. Plankor crunches mm
Nu har jag precis dammsugit och dammat och ska slänga mig i soffan med massa kaffe frukost och DROP DEAD DIVA på datan.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)