.

.

lördag 16 februari 2013

Vi har en riktigt skön och mysig helg morgon, en sån där som man vill att alla dagar ska va (eller kanske inte robin då)
Robin och Leo ska få sina "vara duktiga" presenter idag, Leo har skött skolan ypperligt den här veckan och igår när mormor hämtade berättade Leos fröken att det hade varit den bästa dagen hittills. Jag tror inte att det finns en gladare människa än jag just nu.
Men Robin fick faktiskt ett uppdrag av mig också ATT HAN SKA GÖRA SINA LÄXOR, nåt som han har super svårt att göra och krånglar och slingrar sig ur hela tiden.
Så nu sitter han och räknar matte för brinnande livet och när han är klar så ska jag gå och hämta presenterna.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)