.

.

lördag 23 februari 2013

Sport lov !!!

Jag är bara så himmla glad just nu, därför att poletten tirillade ner att jg är ledig i en hel vecka.
Jag tänkte precis att gud vad det  ska bli skönt i morgon, första sovmorgonen på jag vet inte hur många veckor lus att vi inte ska göra en enda sak på hela dagen fram till klockan 14 då vi ska åka på Robins andra hockey match.
Då menar jag verkligen ingenting, bara åta frukost gå ut med hunden, se på film eller tv kanske spela nåt spel, ligga i soffan och dricka te och kaffe UNDERBART, sen insåg jag att HERRE GUD!! JAG E LEDIG HEEEELA NÄSTA VECKA. Och då ska vi göra ingenting hela veckn (nästan) det är då jag mår bäst, då vi inte måste göra något inga plaer inga måsten, man kan äta frukost när msn vill så sent att den nästan blir lunch, killarna kan sitta i pyjamas halva dan osv
Vi har bara två planer det ena är på måndag då Marchella och jag ska träna, det ska bli spännande det är första gången killarna ska med på gymmet plus att hennes barn ska med (dom har känt varann bokstavligt sen dom föddes hennes killar är födda två veckor innan Leo vi har bott mitt emot varann och dom går i samma klass) och dom är lika vilda som Robin och Leo så det kommer bli kul :) sen ska vi till ikea och äta lunch och gå runt lite.






vises



 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)