.

.

torsdag 21 februari 2013

oplanerat nyttig

Dom sista dagarna har jag varit oplanerat nyttig.
Jag bestämde mig för att försöka sluta äta fikabröd varje dag och det har gått jätte bra, igår åt jag ffruktsallad på kvällen när godis suget kom och fast jag rullade chokladbollar tills på lördag i går tjuvsmakade jag inte en enda.
 
Gjorde Gulasch till middag något man gör allt för sällan, det är ju så gott men det ska ju kokas så länge men det är perfekt på en onsdag då jag är ledig.
 
 
Idag var vi på gymmet för andra gången och det kändes som julafton, efteråt fick jag enlchf  fralla med ost av Marchella som hade bakat själv å gud så gott (jag fick faktiskt med mig två hem som jag kan äta till frukost i morgon snällt va).
 
Jag hatar verkligen keso, tycker det e jätte äcklig men idag fick jag en ide och kokade egen saft sås på Fun light och åt med keso och det var faktiskt gott.
 
På eftermiddagen då hungern kom provade jag en ny bar som jag köpte på ica maxi för ett  tag sedan men sparat tills jag börjat träna igen.
Den var nog bland det godaste jag ätit, den smakade som vilken cholkad bar?? som helst typ snickers mars eller twix typ och den innehåller bara 3,5g kolhydrate vilket är jätte lite för att vara en måltids ersättning.
Ska köpa flera hundra nästa gång.
 
 
 






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)