.

.

onsdag 13 februari 2013

Nervöööös

jaha nu går jag då och lägger mig sista gången innan det är dags att gå tillbaka och jobba.
Så jäkla nervös kan jag säga dels för att jobba är en ganska främmande företeelse i mitt liv efter att ha varit sjuk i tre och en halv vecka, men också för att jag måste vara där i tre timmar och inklusive restid så kommer jag vara borta ifrån soffan i typ 4 timmar vilket är bland det längsta på dessa tre komma fem veckorna.
Det har ju hänt några gånger men de flesta av dom som tex O learys besöket har visat sig vara katastrof och jag har längtat tillbaka till soffan hela tiden och tänkt att det här ska jag aldrig mer göra om.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)