.

.

torsdag 7 februari 2013

Liite friskare

Att starta dagen med några vägledande och inspirerande ord visade sig vara lycka, jag mår faktiskt bättre idag (nu har jag säkert förstört det som förra gången så nu får jag nog influensan igen).
Jag gick en 30 minuters promenad i slowmotion med Tuffs på förmiddagen och passande nog sken solen, det var min första riktiga promenad på snart tre veckor så tuffs titta skeptiskt på mig hela vägen och trodde väl inte jag var riktigt klok ; )
Sen tog jag mig en sväng med dammsugaren och insåg att vi nog behöver en hushållerska om jag ska vara sängliggandes i tre veckor.


Det är så fint med all snö, trots att det är plusgrader men det var lite svår skottat.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)