.

.

måndag 25 februari 2013

Jag är så irriterad......... på allt

Det har varit så mycket praktiskt krångel de senaste dagarna och jag orkar inte med krångel, det är inte min grej.
Först började mitt virusskydd gå ut så jag köpte ett på elgigantens hemsida sen får jag ett sms några dagar senare att varan inte finns i lager så pappa och jag bestämmer oss för att köpa ett virusskydd till 3 datorer och dela på och igår när jag ska instalera det på pappas data så är det inte kompatibelt med windows 8 så nu är stackaren utan virus skydd, han som var så snäll och åkte iväg och köpte det.

Windows 8 är inte kompatibelt med nåt, pappa fick bradband av oss i julklapp och det krånglar också och telenor säger att det är för att det inte är kompatibelt med windows 8. Berättade dom det när jag köpte det???  NEJ

Nästa sak som stör mig......
Vi köpte en dvd spelare med USB uttag men den kan visa ungefär 1 av 10 filmer.
Plus att det skulle gå och köra brända dvd filmer.
Det var mina enda krav när jag köpte den...... brända filmer och USB
Kan den köra brända filmer ??? Nej nästan aldrig iaf typ 1 av 10 igen.

Jätte kul när man fixat en film och så ska Robin och Leo få titta som nu på morgonen till frukosten, säkert därför jag är så förbannad just nu, vi skulle starta sportlovet med mys i soffan frukost och en ny film men NEJ DET GICK INTE.
Så nu sitter jag här och kokar av ilska.

Så jävla less på teknikens under som bara ställer till besvär.

Snart ska jag åka till gymmet med Marchella och ALLA BARNEN det kommer bli en upplevelse, mest för personalen på gymet kan jag säga.
Slår vad om att hon kommer smsa snart och säga att hon inte kan så är den här dan fulländad....



vises



 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)