.

.

tisdag 26 februari 2013

Familjen kaos och kris



Vi började den här dagen med gårdagens planerade mys med film i soffan och sen skulle vi gå och åka skridskor så jag säger åt killarna att medans jag går ut med hunden skulle dom klä på sig men då säger Robin att han verkligen inte orkar och med tanke på han muskelsvaghet måste man lyssna på det så jag säger att då stannar vi hemma ist jag går ut med hunden och ringer pappa och säger att jag kan åka till elgiganten och försöka lösa hans problem med virus skyddet, när jag kommer hem står killarna färdiga innanför dörren med skridskor klubbor och allt och Robin säger att nu  orkar han åka varpå jag berättar att morfar kommer om 20 minuter för jag ska åka och hjälpa honom. Då blir Leo så ledsen så han sätter sig under köksbordet och gråter och Robin börjar storgråta för att han som han själv uttryckte det krånglade till allt.
Efter 20 minuters gråtnde bestämmer jag at tvi åker och hjälper morfar och tar med skridskorna så får morfar skjussa oss till skridskobanan när vi e klara och det blev jätte bra.
Killarna åkte skridskor länge och sedan gick vi hem och åt äppel paj och vilade i soffan ( jag lyckades ju somna)till en film tills morfar kom och hämtade oss igen för då skulle vi åka och titta på Micke som skulle spela hockey.

vises


 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)