.

.

måndag 11 februari 2013

Det blev en underbar dag också :)
Killarna hade studiedag i dag så vi fick lite sovmorgon, (lite, jag stängde av larmet men glömde stänga av påminnelsen om Robins gympakläder)
Dom fick var på fritids i några timma bara för att dom inte varit på fritids på tre veckor eftersom jag varit sjuk och det var lyckat, Leo hade haft jätte kul och Robin hade varit och åkt stjärtlapp i en stor backe och var överlycklig.
Jag har hittar på ett nytt belönings system.
Jag gjorde ju ett till Leo förut för att han skulle sluta svära och nu har han gjort det så nu går jag vidare till en viktigare och svårare uppgift....... Att dom ska sluta bråka med varann.
Dom bråkar HELA TIDEN dom kan inte stå eller sitta brevid varann utan att dom blir arga på varann och börjar slåss, helt galet.
Så nu har jag gjort ett schema på kylen så får vi se hur det går :)



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)