.

.

söndag 10 februari 2013

A good place

Ja det känns som om jag är in a very good place  just nu.

Leos fröken har gjort en liten bok åt honom där han kommer att få klistermärken om han sitter ordentligt i samlingen och uppenbarligen tyckte han att det var kul för han har suttit som ett tänt ljus både på torsdagen och på fredagen ( han var lite orolig för på torsdagen hade han bytt ställning för han blev trött i armen så han rodde att han hade förstört allt)
Så det var en strålande glad kille som jag hämtade i fredags dessutom som pricken över iet så hade han åkt skridskor på rasten.
På kvällen gick Micke på hockey med killarna och kom hem sent vilket dom tyckte var jätte spännande, och lika spännande att vi faktiskt gick och la oss samtidigt :)

På lördagen åt vi middag på O´learys (så därför är jag extra nöjd) som var Leos belöning från en vecka tidigare men då var han sjuk och kunde inte göra något.
 Sen tittade Micke och jag på Melodifestivalen som vi bara tyckte var katastrof.


Idag har jag tagit mig upp ur sängen 2 gången på 2 dar (måste va rekord) och gått på killarnas första hemma cup i innebandy.
Leo spelar både på förmddagen med 05orna och på eftermiddagen med 04orna.
Men jag gick hem med Robin för att han skulle på kalas kl 13 hos en klass kompis, hoppas hoppas det går bra för Leo, jag skulle så gärna vilja se honom spela men jag är låååångt ifrån frisk så en förmiddag i hallen tog alla krafter jag har så nu väntar jag på att Robin ska komma hem från kalaset, så får vi höra hur det gick för Leo sen och om han fick vara målvakt något mer.




vises
Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)