.

.

onsdag 2 januari 2013

Vi bygger


 
I dag har vi byggt ihop killarnas flexitrack som dom fick i julklapp och nu leker dom för fullt, en ganska trevlig omväxling mot tv spelen varje dag, det är nästan det enda Leo vill göra så det är kul att han kan leka med leksaker också.
Sen har hjälpts åt med tvätten och vad fort det går när man är tre som hjälps åt.
 
Nu är sofföverdragen till kuddarna i tvättmaskinen, det är verkligen inte lätta att ta på och av dom, när dom är tvättbara borde dom sy lite längre dragkedjor tycker jag så det blir lite lättare. Jag väntar tills jag verkligen måste tvätta dom.
 
Jag har också varit på posten och hämtat ut ett paket .....
Och snart ska jag gå dit igen och köpa mer tvätt medel och kaffe som jag glömde när jag var där,
 
vises



 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)