.

.

onsdag 23 januari 2013

Svärord

Det här med svär ord.
Leo svär hela tiden långa ramsor (undra vad han har fått det ifrån?? Inte mig ;) och dom klagar på det i skolan och hans klasskompisars öron håller uppenbarligen på att trilla av så nu hittade jg på att vi ska sluta svära.
Han får 2 chanser per dag och om han klarar en hel vecka får han välja något roligt att göra på helgen (jag röstar för Olearys).
Nu svor jag och då frågade leo oroligt  (han roppade förs det här var din första chans)
- om du svär mer än 2 gånger får jag fortfarande göra nåt roligt då??
♥♥

vises

2 kommentarer:

Melissas Prinsar sa...

åh visst är de svårt när dom trillar ur mun på en, ja är oxå skit dålig på att tänka mig för när barnen är med

Pauline sa...

Jaha kan man förvara saker i pallen. Det visste jag faktiskt inte =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)