.

.

lördag 5 januari 2013

Lite om allt och mycket om inget alls


Sitter i soffan och hyssar åt Robin och Leo som inte alls förstår hur man leker tyst, Micke sover och jag tänkte att han kunde få lite sovmorgon nån dag men det e visst omöjligt. Sen har jag hunnit med att förbjuda tv och data spel idag eftersom dom uppenbarligen inte har nån förmåga att leka fint heller. Känner mig lite som Hitler just nu men va f*****n  Det enda dom säger/skriker är -Aj  -Neeeej  -du e dum  -ge hit  -får jag den.

Men om om en stund blir det frukost och sen skridskoskolan då ska ja passa på att åka till gymmet, jag har inte varit där på 2 veckor, det finns ju ingen tid när man e hemma med killarna och det känn inte särskilt kul heller att skaffa barnvakt åt dom för att åka till gymmet när vi e hemma och har jul lov då vill jag ju ägna all tid åt att vara med dom.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)