.

.

onsdag 16 januari 2013

Ledig onsdag

Onsdagar är min absoluta favorit dag på veckan, för att jag är ledig, killarna är på skolan på förmiddagen så jag får lite egen tid ensamen.
Hur ofta får man det egentligen?? Mer eller mindre ALDRIG.
Men på onsdagar kan jag äta frukost i lugn och ro, träna, duscha ifred utan att nån ropar mamma eller att jag måste stänga av duschen 4- 5 gånger för att dom slåss med varann.
Sen kan jag hämta killarna tidigt och gå hem och bara mysa med dom, spela spel, se på film, fika osv
Underbara onsdag helt enkelt.

Idag är Leo hemma med mig för han är så galet förkyld snorig, hes och med lite krupp hosta (vore ju dumt att slippa den för engångs skull). Vi skulle ha åkt till gymmet idag men min kompis gifter sig i morgon så ho ångrade sig i sista stund och stannar hemma och små fixar ist så jag har tränade lite rumoa och plankor med Biggest loser ist.
Hoppas det känns lite i mage i morgon.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)