.

.

onsdag 9 januari 2013

Ledig onsdag

och jössös vad jag har hunnit med
Jag har :
  • Tränat Biggest loser.
  •  Diskat massor med disk
  • Fixat 4 naglar
  • klippt Tuffs
  • lämnat och hämtat killarna i skolan.
  • Tvättat en hel del.
  • varit hemma hos pappa och hjälpt han med datan.
  • städat och plockat undan.
  • handlat
  • skickat tillbaka några paket ink min Hollies jacka.
  • tryckt i mig fransk choklad tårta och 3 kakor hos mamma och pappa och sedan 2 delicato daimbollar 2 pepparkakor med choklad, 2 ballerina pepperkaka.
Känner mig jäkligt nöjd med den här dagen ända tills sista punkten...
Passade på att ta kort på Hollies jackan innan jag skickade tillbaka den.









vises






 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)