.

.

fredag 11 januari 2013

Jag är hemma med Leo idag eftersom han har hjärnskskning, vi vilar och jag ska hålla ett öga på honom så han inte börjar kräkars eller förlorar medvetandet för då ska vi åka in igen.

Usch jag är helt slut efter gårdagen, jag tror jag grät halva eftermiddgen men när jag fick höra att han hade rammlat och slagit i bakhuvudet och att dom bar ner honom till skolsyster och att han inte var vid medvetande då krossade mitt hjärta. Min lilla lilla skatt.
usch fy.
Nu väntar vi på att Robin ska komma hem från skolan, han var jätte ledsen när vi kom hem igår kväll och sa att det var för att han inte ville att mormor och morfar skulle gå hem men jag tror inte det är riktigt sanningen, jag tror han var ganska tagen av det som hände fö tydligen hade Leos klasskompisar berättat för Robin vad som hade hänt så när morfar kom och hämtade honom visste han redan. Och det kan ju inte vara lätt för en liten kille som e så mån om sin lillebror att veta att han har skadat sig och sedan berättar morfar att Leo är på sjukhus.


vises
 

1 kommentar:

Madeleines.se - FotogladGravidMamma sa...

Visst är den! Hon fick den i julklapp :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)