.

.

onsdag 21 november 2012

Tränings galen



Jag vill inte göra någonting annat än att åka till gymmet, jag har ju längtat så länge efter att gym kort och nu känns det som om jag vill bo där.
Lite såld blev jag nog för att jag fick lite flasch back feeling från vår spa helg med jobbet eftersom man kan få masage där i nån maskin man får sola hur mycket man vill bada bastu och träna så klart och det var ju det vi gjorde på vår spa helg plus bada lite emn jag gilar ju inte att bara så .....
Jag tänker inte åka och träna innan jobbet i morgon för jag tror mina muskler behöver få vila lite, dom e nog i chock efter vad jag har utsatt dom för den här veckan. ;) Men jag tänker köra en stund på bandet hemma, underbart att kunna träna hemma också och slippa stressa iväg innan jobbet.
 
vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)