.

.

tisdag 6 november 2012

Nationella provet i engelska


I dag har jag varit och skrivit nationella provet i engelska och gud vad trött jag är.
Jag var där klockan 9 i morse och så hade jag 20 minuters lunch och så körde jag tills 14 sen gav jag upp. Jag hade kunnat fila lite mer på den sista uppgiften men huvudet värkte och det sved i ögonen.
Sen skulle jag vara så himmla duktig och åka kommunalt hem men det sket sig då vi drabbades av ett "omfattande strömmavbrott" så jag fick ringa efter pappa som kom och hämtade mig så en timma och 20 senare var jag äntligen hemma men ingen semester sör det.
När jag kom hem satte jag mig och skrev nästa uppgift och när kl var 18.04 kom jag på att herregud jag skulle ju göra mat till Micke oc hkillarna som var på bandy.
Nu har vi tittat klart på ensamm mamma söker och även webb avsnitten och jag ligger i sängen och ttänkte somna till CSI.
I morgon blir det nya tag, efter att jag lämnat killarna ska jag förbereda en muntlig redovisning som jag har kl 10 och sen ska jag jobba på den sista uppgiften för jag har bara i morgon och på torsdagförmiddag sen är det slut.........
 
 
 
 
vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)