.

.

måndag 12 november 2012

Mera lyx


Dagen fortsatte med mera lyx och trevligheter. När jag kom hem åkte vi och letade skridskor till Robin och åkte sedan till mamma och pappa och sa grattis till pappa på farsdag och fikade, när vi kom hem sov jag en stund på soffan för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk.
 
Sen åkte vi in till min absoluta favorit restaurang i hela världen Kina Muren och åt middag.
 
Lite sushi
Gud det e ju så gott så man dör :)

och lite mongolisk bbq (ser ju inte så fint ut när man får tillbaka det men himmelskt gott är det)
 
 
 
Dom har så mycket glass godis, frukt och friterad banan till efterätt, Robin år godis tills han mådde illa jag åt banan och glass men tok ungen Leo åt 2 mandariner.
Älskade tok unge.
sen lånade dom telefonen och fotade sig själva en stund.
 och nu är det vardag igen känns lite trist efter denna speciella helg.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)