.

.

torsdag 29 november 2012

Jul på riktigt

Ja nu är det jul på riktigt.
Det snöade hela kvällen igår och hela natten och otroligt nog låg snön kvar hela dagen idag trots plusgrade men ingen är gladare än jag :)
Båda killarna och Tuffs lekte hela vägen till skolan i morse, när jag hade lämnat dom gick jag till doktorn bara för att kolla så det inte var halsfluss och det var det såklart inte bara virus som går över på en till två veckor jippie 
Men fy f*n vad jag har mått dåligt idag, låg hoprullad i soffan och önskade att jag fick dö ett tag.
Men sen släppte det helt plötsligt vid tre tiden så jag skyndade mig att kasta upp ljustakar och stjärnor innan det kommer tillbaka.
Så nu har vi jul här hemma och killarna rycker det är sååå fint.

Dom här blommorna köpte jag igår och satte i en gammal kruka. Tog vita för det känns för tidigt att börja med rött.










vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)