.

.

onsdag 14 november 2012

God Morgon.
Nu sitter Micke på planet från frankfurt till texas, jag har varit så nervös men nu när jag har pratat med honom innan han gick på planet så känns det bra igen.  (uppdate: efter att jag skrivit detta fick jag sms att planet var 30 min försenat, typiskt)

Jag har lämnat killarna i skolan och städat köket medans jag åt frukost (2 lussebullar och en pepparkak), jag upphör aldrig att förvånas över min egen intelligens.
Men sen körde jag iaf 30 min biggest loser, det var länge sen men det var skönt med en rejäl genomkörare för kroppen.

Killarna fick nya mössor av Micke i lördags när dom var i hockeyhallen.
Dom blev så himla fina, båda passar jätte bra i svart.











vises

 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)