.

.

torsdag 22 november 2012

Det blev ingen träning i morse för jag kände mig inte alls kry och jag vet precis varför...
I måndags kväll tänlte jag - att vad länge jag har varit frisk nu, det funkar verkligen med viatminer och träning. Så vaknade jag i tisdags mose med förkylnings huvudvär och mådde skit men under dan gick det över och jag glömde helt bort det tills jag vaknade på ondag mocgon och också mådde dåligt men den dan gick det inte över lika mycket men eftersom jag var ledig kunde jag vila på eftermiddagen och i dag var det samma sak när jag vaknade så när jag hade lämnat killarna gick jag hem och vilade så jag skulle orka gå och jobba : )




vises



 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)